Najaar 2018

De zomer is nog niet helemaal voorbij, voor mezelf staat er nog een korte vakantie in het verschiet. De afgelopen maanden heb ik weinig grafiek kunnen maken gezien mijn hand rust nodig had. Als die weer hersteld is ga ik dat zeker weer inhalen. Voor PakjeKunst heb ik op klein formaat geexperimenteerd met fotografisch werk zowel zwart/wit als kleur. Dit hoop ik te kunnen gaan toepassen in de komende maanden.

Op zondag 9 september opent de expositie Waterwerk bij Galerie Paterswolde om 16.00 uur opent Natasja Bennink de expositie

Deelnemende Kunstenaars:
Titia Beukema – Christine Boersma –
Wya Geerligs – José Geertzen – Mieke Heitling -Irma Kamp – Hennie de Korte – Margriet Kroeze – Reinoud Kuipers – Jan Anne van der Laan –
Jan van Loon – Saskia van Montfort – Menno Nanninga – Yvonne Prinsen – Eric Schutte – Janneke Slot – Aaltje van der Velde – Melda Wibawa

Nadien is de expositie te bezoeken tot 30 oktober van maandag tm zaterdag tijdens winkeltijden.

Verderop in het jaar staat er een expositie via Bax Kunst bij Valentijn in de planning.

 

Plaats een reactie